Wines - Recomandarea Paharnicului • 2012 An Olimpic - La un taifas cu olimpicii Arte - Diana Condurache Universitaria - TrainsFormation • Business - Naive • Familie si sanatate - La un taifas cu sufletul • Psihologie - Karyn Taulescu • Diaspora Dezvoltare personala - Nora Prutianu • Ambient - Nicolae Palaghiu • Beauty Astrologie

astrologie reiki adrian chelariu
Business - Maria Macovei

Afaceri de granit

MOTTO "Frumusetea intelectuala nu īnseamna a sti multe, ci a sti ceea ce trebuie; frumusetea sentimentala nu sta īn violenta pasiunilor, ci in naturaletea lor; frumusetea plastica nu se afla īn perfectiunea exterioara dupa tipuri sculpturale, ci īn concordanta formelor cu purtarea, ce constituie viata proprie a unei femei" -- Angel Ganivet

Īn majoritatea cazurilor, cānd se vorbeste despre mediul de afaceri se face asocierea cu o lume a barbatilor. Īn ultima perioada īnsa, ne-am obisnuit ca īn domeniile umaniste sa regasim femei de succes, cu reale abilitati de recunoastere a oportunitatilor si de a le face sa lucreze īn favoarea companiilor pe care le conduc.

Iata de ce lumea medicala, industria modei , a īnfrumusetarii, adica acele domenii care necesita meticulozitate, imaginatie, intuitie, carisma, fler, au de cele mai multe ori īn functiile de conducere, femei. Cu toate acestea, nu este usor sa fii femeie de afaceri, barbatilor fiindu-le foarte greu sa recunoasca faptul ca noi, femeile, putem face unele lucruri la fel de bine sau poate chiar mai bine decāt ei.

Este important sa stii ce domeniu este punctul tau forte si care ti se potriveste cel mai bine si atunci cu siguranta faptul ca esti femeie nu va constitui un impediment. Esential este sa crezi īn ceea ce faci si sa ai certitudinea ca produsul sau serviciul pe care se bazeaza afacerea depaseste asteptarile.

Afacerea īn care m-am implicat mai nou, si anume salonul de īnfrumusetare, a plecat de la ideea ca femeile nu au nici o scuza pentru a nu se īngriji de propria imagine, indiferent de domeniul lor de activitate. Drept dovada, statisticile ne dezvaluie faptul ca romāncele sunt printre cele mai cochete femei din Europa. Multi dintre oamenii de afaceri au descoperit īnsa importanta imaginii proprii abia dupa ce au fost plecati īn alte tari, unde, la eventuale īntālniri de afaceri sau cu diverse ocazii, precum tārguri si expozitii, au observat interesul oamenilor de acolo īn ceea ce priveste aspectul exterior. Strainii te masoara din cap pāna īn picioare, analizeaza fiecare detaliu , īncepānd de la coafura si terminānd cu accesoriile.

Īn contextul īn care ritmul cotidian este deosebit de alert, nu se mai cauta scuze īn ceea ce priveste importanta propriei imagini, mai ales īn zona de business. Studiile confirma importanta imaginii īn lumea afacerilor - este nevoie de 60 de secunde pentru a evalua o persoana dupa aspect, iar īn cazul unei promovari īntr-un post de management de exemplu, imaginea proiectata influenteaza cu peste 20 la suta optiunea celui care ia o astfel de decizie. O buna imagine de sine este asadar un catalizator pentru atingerea obiectivelor. Īn schimb, o imagine de sine slaba creeaza probleme cu īncrederea pe care o persoana o are īn fortele proprii si īi pune bete īn roate cānd vine vorba de atingerea obiectivelor personale.

Cānd ai o imagine de sine foarte buna īti pastrezi entuziasmul, energia si determinarea. Obstacolele sunt doar provocari pe care sa le treci, nu ziduri uriase de netrecut. Mai mult, o imagine de sine slaba nu numai ca īti pune piedici īn drumul tau spre succes, īti poate crea si o sumedenie de frustrari. Cānd nu īti acorzi suficienta valoare, negociezi mai slab, comunici mai greu si īn general actionezi cu mai multa frica.

Acum trei ani, cānd am pus īn practica ideea de salon de īnfrumusetare, eram oarecum nemultumita de imaginea proprie, imagine rezultata īn urma numeroaselor experimente pe care le-am avut īn īncercarea de a gasi un salon care sa corespunda cerintelor mele atāt din punct de vedere al aspectului, al curateniei, al calitatii produselor si serviciilor, dar si a personalului angajat.

S-a īntāmplat sa fiu īn Bucuresti exact īn perioada īn care la Romexpo se desfasura tārgul de īnfrumusetare si, ca orice femeie, nu puteam sa ratez ocazia de a ma delecta cu tot ce avea el de oferit. Am descoperit atunci foarte multe lucruri noi īn materie de īnfrumusetare, de la produse īn concentratie profesionala, pāna la aparatura performanta de care nici nu auzisem īn saloanele de aici.

Īntr-adevar, Capitala este o adevarata piata de desfacere pentru produsele cosmetice de lux , aici se percepe altfel notiunea de servicii de lux, este un raport constant īntre cerere si oferta si chiar daca piata saloanelor de lux este īmpartita īntre cātiva jucatori, mai este loc si de noi saloane cu aceasta pozitionare, īn conditiile īn care ele gasesc elemente care sa le diferentieze.

Provincia se diferentiaza la acest capitol prin faptul ca investitiile de pāna acum īn acest domeniu nu au fost deosebit de mari si oferta serviciilor nu a fost una suficient de variata. Mi-au confirmat acest lucru reprezentanti ai diverselor firme de cosmetice si aparatura pentru saloane de īnfrumusetare cu care am si stabilit ulterior relatii de colaborare. Am aflat de la ei cu ce produse se prefera sa se lucreze īn saloane si din ce considerente, care sunt strategiile si viziunile posesorilor de saloane īn cazul īn care acestea exista, ce produse ar trebui sa se regaseasca īn saloanele mari si ce implica notiunea de salon "de cartier" fata de un salon īn care sa observi diferenta īnca din clipa īn care i-ai trecut pragul.

Am plecat de acolo cu convingerea ca investitia īntr-un salon de īnfrumusetare īmi va aduce reale satisfactii, īn primul rānd prin faptul ca voi reusi sa regasesc īntr-un salon tot ce mi-am dorit, asa cum mi-am dorit si ca nu voi fi singura care va fi īncāntata de acest aspect.

Au urmat demersuri, aprobari, consultarea legislatiei īn domeniu ce urma sa suporte modificari conform normelor UE si pe care am respectat-o īntocmai, documentari pe marginea arhitecturii saloanelor de īnfrumusetare, precum si a amplasamentului. Toate acestea le-am analizat īn familie, nu am apelat la consultanti de specialitate fiindca am stiu ca vom putea lucrul pāna la capat.

Am ales numele NOBLESSE deoarece el reprezinta distinctie, eleganta, finete, rafinament, lucruri pe care eu le consider a fi atributele unei femei. Īn ceea ce priveste amplasamentul salonului, am fost īntrebata daca am avut oarece retineri initial deoarece toate sau majoritatea saloanelor se regasesc la parterul cladirilor, nu la ultimul nivel, asa cum l-am gāndit eu. Nu , nu am avut retineri fiindca stiu din experienta ca o locatie care ofera servicii sau produse de calitate este cautata indiferent de amplasament. Chiar s-a dovedit a fi o alegere inspirata deoarece salonul ofera o panorama superba asupra orasului, iar clientele sunt foarte īncāntate de acest aspect.

La capitolul produse, am cautat diverse informatii, m-am documentat temeinic īn legatura cu tot ce īnseamna produse profesionale īn acest domeniu si am ales ceea ce am crezut ca va satisface atāt exigentele proprii, cāt si ale celor care vor apela la serviciile salonului. JOICO , O.P.I , Academie, Guinot , Masters Colors sunt produsele cu care am īnceput. Serviciile de baza au fost coafura, cosmetica, manichiura-pedichiura si masaj. Pe parcurs am diversificat atāt produsele, cāt si serviciile si am achizitionat si alte game: gama de lux de la JOICO - Senscience, TIGI, gama de lux de la TIGI - S Factor, Tony & Guy, Compagnia del Colore, REVLON deoarece am observat ca se cauta diversitatea, deci cu cāt esti mai diversificat, cu atāt ai mai multe sanse sa multumesti pe toata lumea. La servicii am adaugat make-up profesional, extensii de gene, extensii de unghii, extensii de par, manichiura sau pedichiura SPA, lipomasajul, īn urma achizitionarii aparatului Lipo M6, fitness profesional, cu ajutorul aparatului POWER PLATE care vine īn sprijinul doamnelor si domnilor mereu īn criza de timp (īn 10 minute ofera aceleasi rezultate pe care le-am obtine dupa o ora de fitness intensiv la sala), precum si multe alte servicii adiacente, unele dintre ele la cererea clientelor noastre.

Cel mai dificil a fost cu personalul, cum se īntāmpla de obicei īn majoritatea ramurilor de activitate. A fost o perioada īn care am avut o adevarata migratie de personal, īnsa am reusit īn final sa-mi gasesc persoanele potrivite atāt din punct de vedere profesional, cāt si īn ceea ce priveste valoarea umana si morala, cu care sa pot lucra īn echipa. De fapt, totul porneste de la constientizarea faptului ca munca īn echipa este secretul succesului īn afaceri si nu numai .

A fost destul de dificil la īnceput, dar pe parcurs am īnvatat lucruri noi, am cunoscut oameni noi, mi-am īmbogatit experienta de viata si am aprofundat anumite principii. Am īnvatat ca īn drumul spre dezvoltarea personala, fiecare dintre noi trebuie sa treaca mai multe teste de maturitate, de dificultate diferita. Am fost īntrebata daca afacerea cu salonul a avut succes. Succesul este dificil de definit. Multi īl echivaleaza cu bogatia, profitul, pozitia sociala, puterea. Eu sunt de parere ca adevaratul succes este acea calatorie care se numeste viata.Este suma si rezultatul actiunilor noastre. Actiunea ne defineste viata, deci actiunea este cheia succesului. Orice obtinem ca urmare a actiunilor noastre trebuie sa ne obitnuim sa le privim pozitiv. Chiar si esecurile trebuie privite ca pe niste rezultate si experiente īn calea spre succes.

Am satisfactia unei afaceri care s-a dovedit a fi inspirata, care mi se potriveste si care īmi aduce reale multumiri. Si am "distrus" mitul saloanelor conduse de o persoana cu temeinice cunostinte si o vasta experienta īn domeniu gen hair­-stylisti care si-au deschis propriul salon de īnfrumusetare.

John Maxwell spunea : "Oamenilor nu le pasa de cāt de multe stii pāna cānd nu stiu cāt de mult īti pasa". Omul de succes nu este neaparat cel mai informat , ci este cel care obtine rezultate cu informatiile pe care le detine. A arata interes sincer fata de nevoile oamenilor si a-i respecta ca persoane sunt principiile de baza pe care trebuie sa le respecti īn orice afacere. Succesul este un maraton, nu o cursa contra cronometru. Linia de sosire a maratonului o trec doar cei care au permanent īn minte imaginea finala, īsi alimenteaza visul cu energie si mentin aprinsa flacara interioara ce īi īmpinge mai departe.


Comentarii (0)

Adauga comentariu:

Nume:

Email:

(nu apare in pagina )

Comentariu:

 

Caractere disponibile

 

Cod antispam - introduceti in cimpul de mai sus cele 3 caractere de culoare neagra


sanando scoala de astrologie fidelia pechora tulip vox iasi internet broadcast studio astrolog carolina mancos ilikeiasi