Wines - Recomandarea Paharnicului • 2012 An Olimpic - La un taifas cu olimpicii Arte - Diana Condurache Universitaria - TrainsFormation • Business - Naive • Familie si sanatate - La un taifas cu sufletul • Psihologie - Karyn Taulescu • Diaspora Dezvoltare personala - Nora Prutianu • Ambient - Nicolae Palaghiu • Beauty Astrologie

astrologie reiki adrian chelariu
Business

Parfumul banilor

Companiile care vor sa caute oportunitati de afaceri se folosesc si de forta mirosului. Se pare ca aromele de ciocolata si paine coapta din magazinul Net Cost, din Brooklyn, New York, sunt in intregime artificiale, fiind pompate in magazin cu ajutorul unei masini. In preyent, cinci companii din SUA detin controlul asupra a circa 80% din piata mondiala a marketingului aromelor, iar aproximativ 10-20% din comerciantii cu amanuntul din SUA sunt clientii lor.

Un studiu condus de Nike a indicat ca adaugarea unor arome in magazinele lor a crescut intentia de a achizitiona a clientilor cu 80%, in timp ce intr-un alt experiment, desfasurat la o statie de benzina unde se afla un mic magazin, alimentarea la pompa in miros de cafea a crescut achizitia de bauturi cu 300%.

Aromele nu sunt insa folosite doar pentru a promova anumite produse. Magazinele, hotelurile si cluburile pot utiliza mai multe mirosuri artificiale pentru a crea un mediu mai placut pentru client sau pentru a consolida un brand. Alegerea mirosului "corect" poate depinde de mai multi factori. Cercetatorul Eric Spangenberg, decan al Colegiului de Business de la Universitatea de Stat din Washington, care a cercetat efectul mirosului asupra comportamentului clientilor incepand cu 1996, a constatat ca acesta afecteaza totul, de la normele culturale si gen la cat de potrivit ne apare un produs intr-un anumit moment.

"Un alt domeniu unde am vazut efectele mirosului este cel al potrivirii unui miros cu un anumit sezon. Spre exemplu, oamenii se asteapta ca de Craciun sa miroasa a scortisoara sau a ceva de genul asta", explica cercetatorul. Comparand acest miros cu un miros mai adecvat pentru Pasti, Spangenberg a descoperit efecte economice pozitive pentru cei care folosesc mirosul sezonier si negative pentru companiile care au folosit in magazinele lor un miros considerat de oameni inadecvat.


Comentarii (0)

Adauga comentariu:

Nume:

Email:

(nu apare in pagina )

Comentariu:

 

Caractere disponibile

 

Cod antispam - introduceti in cimpul de mai sus cele 3 caractere de culoare neagra


sanando scoala de astrologie fidelia pechora tulip vox iasi internet broadcast studio astrolog carolina mancos ilikeiasi