Wines - Recomandarea Paharnicului • 2012 An Olimpic - La un taifas cu olimpicii Arte - Diana Condurache Universitaria - TrainsFormation • Business - Naive • Familie si sanatate - La un taifas cu sufletul • Psihologie - Karyn Taulescu • Diaspora Dezvoltare personala - Nora Prutianu • Ambient - Nicolae Palaghiu • Beauty Astrologie

astrologie reiki adrian chelariu
Business

Naive un vis vechi, o nebunie noua

"Naive este un alt fel de mod de a trai: plin de bucurii mici, care iti fac ziua mai buna. Incarcat cu energie, pentru toate lucrurile frumoase la care vrei sa iei parte. Debordand de voie buna, ca sa-i bucuri si pe altii ori de cate ori ai ocazia. Increzator in viitor si plin de ini?iativa, ca sa poti schimba in bine orice doresti. Si, nu in ultimul rand, absolut delicios, asa cum ar trebui sa fie fiecare moment pe care ti-l ofera viata".

"Permiteti-mi sa ma prezint: eu sunt Cel Vesel, un suc ca niciun altul, un gentleman al livezilor, dupa care toate fructele se dau in vant. Ma trag din trei familii cu suc pur, ceea ce da o aroma deosebita personalitatii mele. Unde mai pui ca sunt 100% made in Romania, din fructe crescute si culese chiar aici, ca sa fim siguri ca ajunge la tine numai ce-i mai bun".

Ori de cate ori vine vorba despre succes, cu totii ne dorim sa aflam care este secretul retetei care te poate propulsa in clasament. Intrebarile-cliseu de genul "Cum ati reusit?" primesc raspunsuri variate din care, aparent, lipseste acel clou pe care il asteptam cu totii. Si daca in timp am inteles ca nu exista sabloane si ca fiecare initiativa aduce rezultate bune cu cat este mai bine pusa la punct, mai greu ne este sa pricepem ca secretul este unul singur munca, asezonata cu ambitie, curaj si un strop de nebunie, dupa cum am aflat de la Vali Tatar, unul dintre creatorii sucului de mere Naive (www.naive.ro).

Camara cu idei

Ardelean prin sorginte si iesean prin adoptie, Vali Tatar a venit in Moldova cu rabdarea transilvanenilor, pe care a combinat-o cu bonomia moldovenilor, iar rezultatul a fost altul decat ne-am fi asteptat de la un absolvent al Facultatii de Filosofie. Vali Tatar a pus viziunea pragmatica in locul scolasticii, a trecut in randul antreprenorilor si a dezvoltat o afacere in domeniul brandingului si publicitatii. Agency One este deja un nume cunoscut, care a semnat campanii de imagine pentru nume foarte mari si, poate la fel de important, a format specialisti care se regasesc in multe agentii de succes din tara si nu numai. Dupa 18 ani petrecuti in domeniul publicitatii, de ceva vreme il regasim pe Vali Tatar si in postura de creator de sucuri. Termenul este usor fortat, dar nu este rupt de produsul pe care il ofera iesenilor un suc de mere "suta la suta romanesc", obtinut din mere adevarate, culese din zona Reghinului. "Ideea fabricarii unui suc natural este veche, de pe timpul in care, elev fiind, mergeam in practica agricola de toamna. Cateva saptamani culegeam fructe in livezile din jurul Reghinului, cunoscut drept cel mai mare bazin pomicol din tara. Apoi trebuie sa recunosc ca nu imi place sa mananc fructe, dar savurez sucul si am gasit o metoda prin a-mi satisface acest capriciu", am aflat de la Vali Tatar. Ideilor de liceean s-au suprapus experientele si imaginile vazute prin tarile europene, o data cu deschiderea granitelor, si s-au consolidat in urma cu vreo sase ani. "Eu nu renunt niciodata la o idee, chiar daca poate pe moment nu este fezabila, nu-si gaseste eficienta economica sau pentru care inca nu sunt parteneri. Proiectul sucului de mere il aveam de vreo sase ani in agentie. L-am pus in ceea ce numesc eu Camara cu idei, o investitie personala foarte buna pe care ar trebui sa o faca fiecare dintre noi. Nu se stie niciodata ce se poate intampla. Ai o idee, noteaz-o, creioneaza-i proiectul, pune-o la punct si las-o la dospit. Asa a fost cu proiectul sucului natural. L-am pus la punct si l-am lasat sa creasca in sertar. In urma cu vreun an si jumatate am gasit si partenerii cu care l-am pus in practica, iar in vara am lansat sucul de fructe Naive. Primul cumparator a fost un iesean, Dan Zaharia. Eram la o intalnire TEDx Iasi, cu ocazia lansarii sucului nostru, iar in pauza de degustare el a fost primul care a comandat o cutie de suc prin Internet", am aflat de la Vali Tatar.

Sucul din fiecare pahar

Fructe Naive este un suc natural suta la suta, obtinut din mere crescute in conditii deosebite, intr-o livada in curs de acreditare ecologica, aflata langa Reghin. In afara de tehnologie, care este germana, tot ce intra in fabricatia acestui suc este de sorginte romaneasca, inclusiv cartonul cutiei. Sucul este pasteurizat, nu contine aditivi, conservanti si poate fi consumat si de persoanele cu diabet (fireste, in functie de schema de tratament recomandata de medic). Cu mare atentie pentru calitate, producatorii sucului il pasteurizeaza domol la 82 de grade (cat sa distruga germenii de fermentatie), il racesc natural si il ambaleaza in vid prin supraplin. De acolo, traseul pana in paharele noastre este asigurat de Vali Tatar. "Deocamdata, distributia este asigurata doar in Iasi, iar din decembrie, si la Bucuresti. Noi nu ne propunem sa fim pe fiecare raft, ci sa ajungem in fiecare pahar. Asta este filosofia noastra, de a ajunge cu sucul Naive direct la consumator. Nu vrem sa grabim lucrurile, ci ne dorim ca lumea sa ne cunoasca incet, sa ne descopere si sa ne alinte. De aceea nu facem distributie prin marile lanturi comerciale, ci prin magazinele specializate, prin bacanii si prin localuri. Impreuna cu cinci localuri din Iasi Vintage Caffe, Mojo, Brain, London Pub si Amsterdam am pus la punct si cocktailurile Naive, cocktailuri de poveste, cum ne place noua sa le zicem. Practic, vom oferi peste 20 de cocktailuri unicat as putea spune, fiindca le gasim doar in anumite locatii si sunt preparate dupa o anumita reteta proprie fiecarui barman", am mai aflat de la maestrul de ceremonii al Fructelor Naive. Cocktailurile Naive, alcoolizate si nealcoolizate, pot face deliciul oricarei petreceri sau intalniri. Sunt prietenoase, rafinate, dichisite si abia asteapta sa ne impartaseasca din gustul lor si sa ne spuna povestea lor.

Oportunitatea altui timp

Sucul Fructe Naive este o afacere pusa pe roate dupa o idee scoasa din Camara lui Vali Tatar. Povestea Naivelor este foarte frumoasa si cu un mesaj sanatos, ca si pamantul din care se trag, la fel ca si oamenii care i-au dat viata si care ne-o spun cu fiecare pahar de suc pe care il savuram. "Noi spune ca fructele sunt naive ca s-au dat pe mana noastra si noi le-am facut suc", spune razand Vali Tatar, dar zambetul sau ne aduce in prim-plan o discutie pe care o purtam de ani de zile si in urma careia facem prea putin. Este vorba despre agricultora ecologica, domeniu in care romanii ar putea excela. Multi spun ca este greu, ca trebuie bani si sustinere, insa afacerea sucului Naive pare sa-i contrazica. "Proiectul este foarte important, sa fie echilibrat, fezabil, apoi optimismul si acea doza de nebunie pe care daca n-o aveam, astazi nu am fi baut suc Naive. Am simtim nevoia unei schimbari, unei reinventari, bazata si sustinuta de experienta mea in publicitate. Nu am avut foarte multi bani, dar cat au fost i-am folosit bine si ne propunem sa ne diversificam gama, sa producem sucuri si din alte fructe, nu doar din mere. Sigur, vor fi tot numai si numai romanesti", a dat asigurari Vali Tatar.

Si chiar daca sunt Naive, sucurile de la Reghin arata inca o data ca se poate face performanta daca vrei cu adevarat, daca stii ce vrei si daca esti dispus sa muncesti si sa fii mereu in slujba comunitatii prin calitate, caldura si zambet. Calitati Naive, evident, adica suta la suta romanesti.


Comentarii (0)

Adauga comentariu:

Nume:

Email:

(nu apare in pagina )

Comentariu:

 

Caractere disponibile

 

Cod antispam - introduceti in cimpul de mai sus cele 3 caractere de culoare neagra


sanando scoala de astrologie fidelia pechora tulip vox iasi internet broadcast studio astrolog carolina mancos ilikeiasi