Wines - Recomandarea Paharnicului • 2012 An Olimpic - La un taifas cu olimpicii Arte - Diana Condurache Universitaria - TrainsFormation • Business - Naive • Familie si sanatate - La un taifas cu sufletul • Psihologie - Karyn Taulescu • Diaspora Dezvoltare personala - Nora Prutianu • Ambient - Nicolae Palaghiu • Beauty Astrologie

astrologie reiki adrian chelariu
Business

Regal de bunatati "Na´ve" pentru pofticiosi

De mai bine de un an, sucurile "Na´ve" ne fac cu ochiul, ne indulcesc clipele si ne ofera din entuziasmul lor. Cel vesel si Cel naiv vor avea de acum alti prieteni, pe care Vali Tatar si echipa lui ii lanseza pe piata.

Am stat de vorba cu Vali Tatar, managerul firmei, si am aflat noutati despre gama de produse pe care o va oferi pofticiosilor.

-- Fabrica de bunatati "Naive" vine pe piata o noua gama de produse.
Despre ce este vorba?

-- De fapt, este vorba despre trei game noi de produse, de fapt de trei branduri Fructe Naive, care vor "sub aripa" sucurile integrale de fructe din mere si pere, gemuri si dulceturi ecologice din fructe de padure si de gradina si siropuri 100% naturale, din care unul nu are nici macar zahar adaugat.

Frau Erna, care va avea "sub aripa", intr-o prima instanta, 6 sortimente de mustar 100% natural, cu bobite, marar, chimen, tarhon, curry si chilly. Sanatate Dulce, care vine cu cateva sortimente de miere si crema de miere in amestec cu anason stelat, chimen, cafea, scortisoara, polen si propolis
si nuca.

-- Un adevarat regal de bunatati. Cat ati lucrat la ele?

--  Lucram de mai bine de trei ani la concept si mai mult de un an la lista de produse.

-- Ce lista de sucuri completeaza noile produse?

--  Noile si proaspetele sucuri de mere si de pere LA STICLA!!! Capacitatile sunt de 750 ml pentru magazinele alimentare si 250 ml pentru HORECA.

-- Cine sunt "naivii" care ne ofera bunatatile la cutie? Cum a pornit afacerea?

-- Afacerea a pornit cu mult entuziasm, cu bani imprumutati si cu bunavointa unor prieteni, naivi ca si noi, care inca mai cred in ce-i bun.

-- Un an naiv a trecut repede. Cat ati muncit la lansarea si pozitionarea brandului?

-- Brandul a fost gandit in urma cu mai bine de trei ani si la lansarea conceptului am muncit sustinut mai bine de doi ani. Acum avem un an si mai bine de naivitate, intr-o piata asaltata de produse proaste si nesanatoase... dar nu ne lasam!

-- Cum sunt primite sucurile Naive? Unde le gasim?

-- Imediat dupa lansarea de pe 15 noiembrie de la Atelierul de Mere, sucurile din Fructe Naive se vor gasi in cele mai importante cafenele si cluburi din Iasi si nu numai. Am inceput extinderea nationala, care se va indrepta si catre alte zone ale tarii, incepand cu Bucuresti si principalele orase din Moldova si Ardeal.

-- Planuri de viitor?

-- Multe produse noi, pe nise de piata si de business inca neacoperite... dar vrem sa si exportam! Europa va simti din plin gustul unic al produselor Naive fabricate in Romania.

-- Secretul succesului?

-- Nu exista "secrete". Incercam sa ne inconjuram de oameni care au aceleasi idealuri ca si noi si in felul asta trecem mai usor peste piedicile si oprelistile din piata. Cautam solutii la probleme si continuam sa credem ca se mai poate trai bine in Romania.

 


Cu bunatatile propuse de Vali Tatar va puteti intalni si aici: http://www.naive.ro.


Comentarii (0)

Adauga comentariu:

Nume:

Email:

(nu apare in pagina )

Comentariu:

 

Caractere disponibile

 

Cod antispam - introduceti in cimpul de mai sus cele 3 caractere de culoare neagra


sanando scoala de astrologie fidelia pechora tulip vox iasi internet broadcast studio astrolog carolina mancos ilikeiasi