Wines - Recomandarea Paharnicului • 2012 An Olimpic - La un taifas cu olimpicii Arte - Diana Condurache Universitaria - TrainsFormation • Business - Naive • Familie si sanatate - La un taifas cu sufletul • Psihologie - Karyn Taulescu • Diaspora Dezvoltare personala - Nora Prutianu • Ambient - Nicolae Palaghiu • Beauty Astrologie

astrologie reiki adrian chelariu
Turism

"Degeaba iti cunosti produsele si serviciile daca nu stii ce ambalaj sa folosesti pentru a le vinde" - dialog cu Andreea Marc, manager PR al Agentiei Icar Tours Iasi

O statistica recenta arata ca romanii au inceput sa investeasca si in dezvoltarea personala si profesionala. Pe o piata a muncii destul de dificila este foarte important sa stii sa te pozitionezi, sa-si gasesti locul potrivit si sa il pastrezi. Este nevoie, asadar, si de perfectionare permanenta, dar si de flexibilitate in a intelege ca exista oricand domenii in care poti face cariera. Despre toate aceste lucruri am discutat cu Andreea Marc, manager PR al Agentiei Icar Tours Iasi, care propune celor interesati de turism un nou curs de ticketing.

-- Icar Tours incepe in curand a doua editie a cursului de ticketing. Inainte de a vorbi despre acest demers, ar trebui sa explicam ce este un agent de ticketing si care sunt atributiile sale?

-- Un agent de ticketing este cel care gaseste clientului cel mai bun orar de zbor, cele mai bune legaturi si cel ce se asigura ca pasagerul calatoreste in cele mai bune conditii de transport aerian. Practic, el este cel care intampina clientul cu un zambet, il consiliaza cu privire la calatoria sa si se asigura ca acesta are o calatorie placuta atat catre destinatia aleasa, cat si la retur.

Un agent de ticketing rezerva, emite si vinde bilete de avion, comunica permanent cu clientii, companiile aeriene si cu agentiile colaboratoare, gaseste cele mai bune itinerarii si orare de zbor, informeaza clientul despre toate detaliile de zbor (cantitatea permisa a bagajului, reguli de aeroport si zbor, check-in, viza etc), desfasoara activitati turistice conexe (cazare, asigurare medicala, transfer aeroport etc).

-- De ce a fost nevoie de un astfel de curs? Care este impactul pe piata? Cum poate ajuta un agent de turism o astfel de specializare?

-- Primul curs de ticketing organizat de Icar Tours a fost la inceputul anului 2011, iar rezultatele au fost peste masura asteptarilor. Participantii s-au specializat pe ticketing, majoritatea au fost angajati in domeniu, iar unii au ramas chiar in echipa Icar Tours.

De ce am considerat ca este nevoie de un astfel de curs in zona Moldovei? Pentru ca Icar Tours a fost prima agentie acreditata IATA din Iasi, pentru ca in cei 15 ani de activitate ne-am specializat pe bilete de avion si pentru ca ne dorim o piata competitiva, care sa mentina calitatea activitatii de ticketing din Moldova in top. Pana acum, au fost reactii foarte bune. Exista deja inscrieri, pentru ca oamenii au inteles importanta cursului acreditat de ticketing in cariera lor. Practic, este vorba de o specializare intr-un domeniu competitiv si placut, este vorba de o asigurare a viitorului din punct de vedere profesional.

Sa nu va imaginati ca este o munca usoara. Activitatea de ticketing presupune multe competente si cunostinte specifice, pe care nu le poti deprinde simplu si de oriunde. Acest curs va ajuta fiecare cursant sa intre in tainele ticketingului, sa il descopere, sa il invete si sa il practice la un nivel inalt.

-- Cui se adreseaza, ce asteptari au formatorii si cu care bagaj de cunostinte incheie cursantii specializarea?

-- Cursul se adreseaza atat celor care au intrat deja in tainele turismului -- fie ei lucratori in domeniu, fie studenti pe aceasta specializare --, cat si celor care doresc sa se recalifice. Este o meserie frumoasa, care este practicata cu mare drag de toti cei care lucreaza deja in domeniu.

Cursul este structurat pe 56 de ore, impartite in 20 de ore de practica si 36 de ore de teorie. Participantii vor face efectiv activitati de ticketing si vor avea acces la sistemele specializate de rezervare si emitere de bilete de avion, vor invata cum sa emita facturi, care sunt principalele tipuri de avioane si companii aeriene, care este limbajul specific in ticketing, cum se lucreaza intr-o echipa cu alti agenti de ticketing, cum se discuta cu clientii si, mai ales, cu clientii dificili, cum se utilizeaza toate documentele si instrumentele necesare desfasurarii activitatilor de ticketing si de turism conexe.

In plus, cel mai bun cursant va primi din partea agentiei Icar Tours un curs Worldspan, prin intermediul caruia va invata cum se lucreaza in cel mai important sistem de rezervare din ticketing.

-- Cursul include si un modul de publicitate si PR. Cum ajuta aceste informatii la specializarea unui agent de turism? De ce are nevoie de astfel de notiuni?

-- PR-ul in turism sau ticketing este la fel ca in orice alta afacere. Degeaba iti cunosti produsele si serviciile daca nu stii ce ambalaj sa folosesti pentru a le vinde si pentru a-ti creste notorietatea pe piata. In plus, sunt foarte putine agentii de turism si ticketing care dispun de un departament sau macar de un om de Comunicare si Relatii Publice, astfel incat, de cele mai multe ori, va trebui sa inveti singur cum sa iti promovezi produsele. Partea de Publicitate si PR ii va invata pe participanti cum sa faca o oferta care sa se plieze pe cerintele clientului, cum sa utilizeze retelele sociale in comunicarea online a agentiei, cum sa foloseasca toate instrumentele online specifice agentiei, cum sa aiba o relatie puternica cu mass-media, cum sa realizeze un plan de promovare si multe alte tehnici specifice domeniului Relatiilor Publice.

Pentru informatii si inscrieri, vizitati site-ul agentiei Icar Tours, www.icar.ro.


Comentarii (0)

Adauga comentariu:

Nume:

Email:

(nu apare in pagina )

Comentariu:

 

Caractere disponibile

 

Cod antispam - introduceti in cimpul de mai sus cele 3 caractere de culoare neagra


sanando scoala de astrologie fidelia pechora tulip vox iasi internet broadcast studio astrolog carolina mancos ilikeiasi